Gravid kvinde sammen med kæreste, som holder om hendes mave

Tilbud til gravide og nybagte forældre

I Hjørring Kommune har vi en række gratis tilbud til dig, som er nybagt forælder eller kommende mor eller far.

Forældrekurset "En god start - sammen"

Som førstegangsforældre med bopæl I Hjørring Kommune har I mulighed for at deltage i et forældrekursusforløb “En god start -sammen”. Forløbet er på i alt 4 mødegange.

Forældrekurset - En god start sammen

Graviditetsbesøg

Er du gravid, og har du brug for at tale med en sundhedsplejerske, så har du mulighed for at få et graviditetsbesøg.

Se mere om Graviditetsbesøg

Station Victor

Det er ikke altid lykken at blive forældre, og livet med et spædbarn kan være meget anderledes end forventet. Hvis du har brug for at tale med nogen om dine bekymringer og udfordringer, så har du mulighed for at tage kontakt til Station Victor, som er et frivilligt, gratis og anonymt tilbud om rådgivning og hjælp.

Læs mere om Station Victor