Nedenstående materiale er henvendt til virksomheder, der ønsker at anmode om at blive fritvalgsleverandør af madservice i Hjørring Kommune og består af følgende dokumenter:
Informationsbrev
1. Ansøgningsbetingelser
2. Egnethedskrav - bilagsliste A-E
3. Godkendelsesanmodning, inkl. mindstekrav
4. Kontrakt
Materialet skal guide den ansøgende virksomhed i forhold til ansøgningsprocessen, samt sikre at Hjørring Kommune får de nødvendige informationer til at tage stilling til, hvorvidt ansøgeren er egnet som fritvalgsleverandør. Ovenstående dokumenter udgør det officielle ansøgningsmateriale, og skal derfor udfyldes, underskrives og indsendes til af den ansøgende leverandør. Ansøgningsmaterialet skal indsendes elektronisk myndighed.aeldre@hjoerring.dk, der efterfølgende vil vurdere ansøgningen.
Ansøgningsproceduren, opgavens omfang og kontraktens betingelser er foldet ud i godkendelsesmaterialet, hvorfor det er vigtigt at den ansøgende leverandør læser samtlige fire dokumenter.
Alle spørgsmål vedrørende ansøgningsprocessen eller opgavens nærmere detaljer kan stilles til Myndighed Ældre, Hjørring Kommune på følgende mailadresse: myndighed.aeldre@hjoerring.dk
Hjørring Kommunes kvalitetsstandard for madservice kan læses i linket nedenfor.
Kvalitetsstandard